کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد فرصت های شغلی رتبه اول را گرفت

حمید رضا واعظی زاده اظهار داشت: با توجه به ماموریت ها و اولویت های فراهم شده از سوی وزارت تعاون کار خوشبختانه حذف موانع غیر ضرور و تسهیل در قانون صدور مجوزها در چهار ماه نخست سال جاری باعث ایجاد نزدیک به ۶۸۰۰ فرصت شغلی در استان شده است که این موضوع ارتقاء رتبه استان در بین استان های کشور را درپی داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان زمینه ساز ایجاد فرصت های شغلی برای جویندگان کار بویژه در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است وی افزود: از ابتدای فروردین تا اسفند ماه سال ۱۴۰۰قریب به  ۳۰۰۰فرصت های شغلی از محل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ایجاد شده است.

حمید رضا واعظی زاده تصریح کرد: با توجه به ماموریت ها و اولویت های فراهم شده از سوی وزارت تعاون کار خوشبختانه حذف موانع غیر ضرور و تسهیل در قانون صدور مجوزها در چهار ماه نخست سال جاری باعث ایجاد  نزدیک به ۶۸۰۰ فرصت شغلی در استان شده است که این موضوع ارتقاء رتبه استان در بین استان های کشور را درپی داشته است.

 کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد فرصت های شغلی رتبه اول را گرفت

وی گفت: براساس تفاهم نامه های منعقده شده از سوی وزارت تعاون کار با بانک های کشاورزی وپست بانک روند پرداخت تسهیلات در استان سیر افزایشی بخود گرفته است ودر آینده نزدیک شاهد رشد چند برابری در پرداخت تسهیلات وایجاد فرصت های شغلی دراستان خواهیم بود.

کد خبر: 52620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =