نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان بسیج ادارات کردستان

در راستای تحقق شعار سال "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" نشست مشترک مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بسیج کارمندان استان و کارشناسان دانشگاهی و ادارات اجرایی استان، صبح امروز در دفتر مدیریت اداره کل کار کردستان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیرکل کار استان با بیان اینکه دشمنان انقلاب در چند سال اخیر اتاق فکر خود را از وزارت دفاع خود به وزارت خزانه داری انتقال داده اند و این نشانگر این است دشمنان معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده و از این راه می خواهند به نظام و کشور ضربه بزنند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با آگاهی و شناخت از این موضوع در چند سال اخیر بحث تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و... را شعار سال قرار داده و امسال نیز با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر تولیداتی مبتنی بر علم و دانش و اشتغال محور تاکید کرده و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام، جدیت و تمرکز در راستای تحقق این اهداف می‌کنند.

پیشکاری با اشاره به اهداف و سیاست های شعار سال، تشکیل تعاونی های دانش بنیان و اشتغال محور را از مهمترین اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: ظرفیت های بسیار مناسبی در کردستان وجود دارد که از آن میتوان در راستای اشتغال آفرینی مبتنی بر دانش روز استفاده کرد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه باید از خام فروشی محصولات کشاورزی، معادن و سایر تولیدات و محصولات اولیه در استان جلوگیری کرد، گفت: با استفاده از تسهیلات دولتی و ظرفیت جوانان تحصیلکرده استان می توان با کاری جهادی و در کمترین زمان این محصولات را فراوری کرده و موجبات صادرات این محصولات ها را نیز مهیا نمائیم.

پیشکاری آموزش فرهنگ کار را در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی استان مهم برشمرد و اظهار داشت: فرهنگ کار یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که در تمام دنیا از آن استفاده می شود و کارگر و کارفرما را نسبت به حقوق هم و نسبت به حس مسئولیت پذیری در قبال محیط کار، آگاه می سازد. 

پیشکاری آموزش، مهارت آموزی و توانمند سازی را از مهمترین اهداف شعار امسال برشمرد و اظهار داشت: با این موئلفه ها اشتغال پایدار ایجاد شده و جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از پشت میز نشینی بی نیاز می شوند.

سرهنگ رمضان زاده رئیس سازمان بسیج کارمندان استان نیز در این نشست از اهتمام اداره کل کار کردستان و سایر ادارات استان در بحث تلاش برای محقق شدن شعار سال قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود: با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان، راه برای تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) فراهم شود.

گفتنی است در این نشست هر یک از کارشناسان ادارات اجرایی استان به بیان خدمات ادارات خود در راستای تحقق شعار سال پرداختند.

کد خبر: 52625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =