ارتقاء دو رتبه‌ای فصلنامه «مهارت آموزی»

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از ارتقاء فصلنامه «مهارت آموزی» از رتبه (د) به رتبه (ب) خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، علی حسین شهریور با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی سال ۱۴۰۰ نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، رتبه علمی فصلنامه "مهارت آموزی" وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با دو رتبه صعود از رتبه (د) به رتبه (ب) ارتقاء پیدا کرد.

وی با بیان اینکه فصلنامه مهارت آموزی نشریه تخصصی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است افزود: این فصلنامه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای را منتشر می نماید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت افزود: فصلنامه «مهارت آموزی» در راستای فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت اعتلای مهارت آموزی و همچنین توسعه و ارتقای کیفی پژوهش و نشر دستاوردها، پژوهش ها و تجارب علمی پژوهشگران این حوزه، در سراسر کشور چاپ می شود.

به گفته وی، فصلنامه «مهارت آموزی» در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، سامانه مرکز ملی شاپا (ISSN)، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نمایه شده است.

شهریور تصریح کرد: اساتید و کارشناسان دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین فعالان حوزه مهارت آموزی کشور می توانند مقالات خود را در قالب محورهای مورد نظر فصلنامه از طریق لینک  www.faslnameh.irantvto.ir ثبت و به دبیرخانه فصلنامه ارسال نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، با بیان اینکه در حال حاضر، فصلنامه  «مهارت آموزی»، دارای رتبه علمی (ب) از بالاترین رتبه‌های موجود در بین نشریات علوم انسانی کشور است، اظهار داشت: مقالات پس از داوری و تأیید در این فصلنامه منتشر خواهد شد.

کد خبر: 52627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =