اردبیل؛ میزبان سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان پانزدهمین سفر استانی، برای بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به استان اردبیل سفر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، "میرهاشم موسوی" مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پانزدهمین سفر استانی خود، برای بررسی میدانی شرایط خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان به این استان سفر کرد.

موسوی در این سفر از سوی معاونت‌های درمان، بیمه‌ای، اقتصادی و سرمایه‌گذاری، توسعه مدیریت و منابع انسانی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، فرهنگی اجتماعی و امور استان‌ها و مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تأمین‌اجتماعی همراهی می‌شود.

بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی اردبیل، بیله‌سوار و پارس‌آباد و همچنین مجتمع کشت و صنعت مغان و نیز بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی سایر شهرستان‌های استان اردبیل، در برنامه سفر استانی مدیرعامل و معاونان سازمان تأمین‌اجتماعی است.

جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در جریان سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان برگزار و شرایط خدمات‌رسانی و مسائل مراکز اجرایی بیمه‌ای و درمانی استان به دقت بررسی می‌شود و تصمیمات لازم برای ارتقای خدمات این مراکز به جامعه تحت پوشش اتخاذ خواهد شد.

کد خبر: 52636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =