عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب فرض واجب است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز در جلسه شورای معاونین این اداره کل با تاکید بر توجه ویژه مدیران و کارکنان مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ شده گفت: عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب را بر خود فرض و واجب می دانیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز در جلسه شورای معاونین این اداره کل با تاکید بر توجه ویژه مدیران و کارکنان مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ شده گفت: عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب را بر خود فرض و واجب می دانیم.
 
یوسف شعبانی در ادامه این جلسه افزود:نقطه عطف این بیاینه این است که گام دوم تکرار گام اول نیست، گام اول خود انقلاب اسلامی و تشکیل انقلاب اسلامی، اراده جمعی مردم در انقلاب است و گام دوم تمدن سازی آن حرکت جمعی است که به تعبیر رهبر خودسازی و تمدن سازی است، بعد از تشکیل حکومت اسلامی گام دوم تمدن سازی مبتنی بر فهم تاریخ گذشته، خود آگاهی تاریخی و توجه به ظرفیت، امکانات و آسیب شناسی گذشته است که قدم در این مسیر بر همه ما واجب و فرض است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر اهمیت نقش بسزای این مجموعه در جامعه اظهار کرد: هدف ارتقا عملکرد مجموعه خدمت رسان تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش خدمت رسانی مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود:  تلاش این است که در جهت رضایتمندی مردم و جامعه کار و تلاش قدم برداریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران و مدیران دستگاههای تابعه وزارت مردم دست اندر کار خدمت رسانی به جامعه کار و تلاش در ایام سفر ریاست جمهور به استان و همینطور نمایندگان تام الاختیار و ویژه وزارت گفت: در تلاش  جهت بهبود عملکرد و خدمت رسانی مناسب به  مردم هستیم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه این جلسه اظهار کرد: خوشحالیم در مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان روحیه کار جهادی حاکم است.

 شعبانی همچنین ضمن تشکر از همکاران در امر تشکیل میز خدمت بمناسبت حضور ریاست محترم‌جمهور و هیئت دولت در استان همدان از داشتن روحیه کار جهادی در مسئولین و کارکنان مجموعه اداره کل  تجلیل بعمل آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پایان جلسه روحیه جهادی را جزو شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این روحیه یعنی از خودگذشتگی و فداکاری، یعنی مقدم داشتن مطالبات و نیازهای دیگران، کار را برای خدا انجام دادن و کار را وظیفه خود دانستن؛ پس کسی که روحیه جهادی داشته باشد، مسئولیت‌پذیر است و کار را به بهترین وجه و به‌طور کامل و تمام انجام می‌دهد، چون خدا را در نظر دارد و کار را برای خدا انجام می‌دهد.
 

کد خبر: 52637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =