کارگران نیروی محرکه چرخ تولید و اقتصاد کشور هستند

فرماندار خمیر گفت: کارگران نیروی محرکه چرخ تولید و اقتصاد کشور هستند و نقش آنان در چرخه تولید و اقتصاد کشور مهم و حیاتی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرخمیر؛ میرهاشم خواستار در مراسم بزرگداشت روز کارگر، ضمن تبریک این روز و قدردانی از جامعه کارگری شهرستان اظهار داشت:هفته کار و کارگر فرصت مناسبی است برای تکریم از خدمات و تلاش های این قشر از جامعه، که با روحیه خستگی ناپذیر در سازندگی و پیشرفت کشور نقش دارند.
مهندس خواستار ادامه داد: کارگران زیادی در بخش های مختلف شهرستان فعالیت می کنند که بدون شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در شهرستان با تلاش و همت این عزیزان شکل گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه کارفرمایی موفق خواهد بود که بتواند از ظرفیت نیروهای کارگری به خوبی بهره ببرد، افزود: یک کارفرما ضمن پرداخت به موقع حق و حقوق و مطالبات کارگران، بایستی با وحدت و همدلی، آنان را در جهت تقویت مجموعه خود همراه کند.
خواستار همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه های کارگری در شهرستان عنوان کرد: یکی از مهم ترین کمیسیون ها در شهرستان، کمیسیون کارگری است که به صورت منظم در شهرستان برگزار می شود و هدف مهم آن رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پرداخت به موقع مطالبات و حق و حقوق کارگران است.
فرماندار در پایان ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است با همت و تلاش کارگران شاهد افزایش بیش از پیش تولید و رونق اقتصادی در کشور و به تبع آن شهرستان باشیم.
قابل ذکر است در مراسم بزرگداشت روز کارگر، از ۱۱۸ نفر از تلاشگران جامعه کارگری شهرستان تجلیل شد.

کد خبر: 52640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =