سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه معرفی شد

با حکم مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و طی مراسمی، فروزان نظری به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، با حکم مختار احمدی و طی مراسمی با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی و معاون امور تعاون، رئیس حراست اداره کل و کارشناسان مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه، فروزان نظری به عنوان سرپرست جدید مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه معرفی و از خدمات ارزنده بهروز جمشید مفید در طول مدت خدمت در سمت مدیریت شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در حکم مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرپرست جدید مدیریت تعاون، کار و رفاه احتماعی شهرستان کرمانشاه آمده است:

سرکار خانم فروزان نظری

با سلام و احترام

نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و تجربه کاری سرکار عالی، به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی، به سمت سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و نصب العین قراردادن تقوای الهی در نهایت دقت، صحت، سلامت، جدیت و حفظ امانتداری نسبت به انجام وظایف مربوطه در چارچوب موازین و مقررات قانونی اهتمام ویژه مبذول نمائید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت تحقق اهداف سازمانی و وظایف محوله در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند منان آرزومندیم.

مختار احمدی

مدیر کل

کد خبر: 52645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =