کسب رتبه نخست کشوری طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت» توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

در ارزیابی صورت گرفته فعالیت های و اقدامات در حوزه مدیریت در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت»، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه رتبه نخست را کسب نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعالیت ها و اقدامات در حوزه مدیریت در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت»، مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، رتبه نخست در بین مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور را کسب نمود.

در این ارزیابی که در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط دفتر امور استان های وزلرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است، تشکیل قرارگاه رسانه و دیگر فعالیت های مربوط به حوزه های مختلف با کسب میانگین ۸۴ و ۳ دهم بالاترین امتیاز در بین مدیران کل سراسر کشور و رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش در بررسی وضعیت عملکرد شورای هماهنگی مدیران استان های سراسر کشور در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت»، شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت در استان کرمانشاه، در ارزیابی ۸ گانه فعالیت های خود، با کسب ۹۶ امتیاز رتبه دوم کشوری را کسب نموده است.

 رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام اسلامی مهم‌ترین سرمایه نظام و نعمت ارزشمندی است که همواره باید قدردان آن بود و در جهت حفظ و صیانت از آن تلاش کرد.  

 هدف از اجرای طرح «روایت جهاد - رقابت خدمت»، فراهم کردن زمینه‌های دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم به مسئولان و تقویت فرهنگ پاسخگویی می باشد.

کد خبر: 52646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =