عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌ها در حمایت از ایجاد اشتغال رصد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در حمایت از ایجاد اشتغال نظارت می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ جلسه نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایداری روستایی و عشایری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرائی بخشی، بانک‌ها و صاحبان طرح‌ها در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.

یاسر عبداللهی عابد با تاکید بر اینکه اولویت تمامی بانک و دستگاه‌های دولتی باید حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باشد گفت: دستگاه‌ها از اقدام فراقانونی و سختگیری بی‌مورد در رابطه با سرمایه‌گذاری خوداری کنند.

وی افزود: در کنار نظارت بر هزینه کرد تسهیلات در محل اجرای طرح، بر نحوه عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های دخیل در رابطه با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری نیز نظارت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: بالاترین اولویت دستگاه های اجرایی حمایت از سرمایه گذاری باشد و هیچ سرمایه‌گذاری در استان نباید با مشکل رو به رو شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در حمایت از ایجاد اشتغال نظارت می‌شود.
 

کد خبر: 52649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =