بهزیستی یکی از بازوهای نظام برای رفع محدومیت و مشکلات مردم است

طی دیدار مدیر کل بهزیستی استان یزد با امام جمعه ی ابرکوه از سوی حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی بهزیستی به عنوان یکی از بازوان نظام جمهوری اسلامی بیان و بر نقش این سازمان در رفع محرومیت ها و مشکلات مردم تاکید شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در این دیدار رضا ابهت مدیر کل بهزیستی استان یزد ضمن عرض تسلیت ایام محرم گزارشی از سفر خود که به منظور بازدید از منازل افراد تحت پوشش بهزیستی که در یکی از روستا های بخش مرکزی ابرکوه بر اثر بارندگی و سیل اخیر آسیب دیده و یا کاملا تخریب شده بود گفت: یکی از اهداف و رسالت های سازمان بهزیستی رسیدگی و ارائه ی خدمت به اقشار محروم و آسیب دیده ی جامعه است.

وی افزود: مجموعه ی بهزیستی از ساعات اولیه ی وقوع سیل که در شهرهای مختلف استان صورت گرفت بازدیدهای اولیه جهت سرکشی از منازل جامعه هدف داشته و برآورد اولیه خسارات وارده را اولویت خود دانسته و گزارش اقدامات را به مسئولین استان و استانداری یزد اعلام نموده است.

رضا ابهت خاطرنشان کرد : در سیل اخیر حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به خانه و لوازم منزل افراد تحت پوشش بهزیستی زیان وارد شده است.

 در ادامه حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ی ابرکوه با عرض تسلیت ایام سوگواری اهل بیت علیهم السلام، از پیگیری ها و اقدامات مجموعه‌ ی بهزیستی استان و شهرستان در پی حوادث سیل اخیر تقدیر و تشکر نمود و گفت: بهزیستی یکی از دستگاه هایی است که در حقیقت دست و بازویی برای نظام در جهت رفع محرومیت و رفع مشکلات مردم است و مرکزی برای مددرسانی و خدمت رسانی دارد برای مددجویانی که در بخش های مختلف گرفتاری دارند.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود جایگاه بهزیستی را شرافتمندانه و ارزشمند دانست و گفت: ان شاءالله در شهرستان ابرکوه همراهی بهزیستی و دفتر امام جمعه بیشتر باشد چه در خود شهرستان و چه در مدیریت استان بخاطر اینکه مردم در حال حاضر مشکلات زیادی دارند.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه گفت: در مواردی لازم است افراد را به بهزیستی معرفی کنیم و انتظار داریم در جهت رفع مشکلات با برخورد شایسته در حد امکان نیاز مندی ها برطرف شود.

وی تصریح کرد: ممکن است در برخی موارد شرایط بهزیستی با آنچه درخواست می‌شود مطابقت نداشته باشد لکن مهم اقناع مددجو است.

 سید شهاب نجفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله علیه السلام  با اشاره به حدیثی از ایشان خدمت در بهزیستی را از نعمت های خداوند دانست و ارتباط بیشتر با ائمه ی جمعه ی شهرستان را از برنامه های بهزیستی شهرستان ابرکوه عنوان کرد.

کد خبر: 52692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =