برگزاری نشست مشترک فی مابین معاونت توسعه پیشگیری و اداره مالی

مدیرکل بهزیستی استان هدف از این نشست ها را در راستای سیاست های سازمان بهزیستی کشور در افزایش آگاهی و توانمند سازی مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی بیان کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست تخصص چگونگی هزینه کرد و انعقاد تفاهم نامه ها و مستند سازی اعتبارات در معاونت توسعه پیشگیری با حضور مدیرکل، معاونین پشتیبانی، پیشگیری، روسای شهرستان های تابعه، کارشناسان ستادی و شهرستانی در محل سالن شاهورانی ستاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، این جلسات را لازم و مورد اهمیت برشمرده و بر چگونگی هزینه کرد و انعقاد تفاهم نامه ها و مستند سازی اعتبارات تاکید داشت.

وی در ادامه : هدف از برگزاری این نشست ها را در راستای سیاست های سازمان بهزیستی کشور در افزایش آگاهی و توانمند سازی مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی بمنظور انجام صحیح و طبق قانون و مقررات اداری بیان داشتند و بهزیستی استان را یکی از دستگاه های پیشرو در سلامت اداری عنوان کردند.

در ادامه جلسه حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان از روند اجرای تفاهم نامه سخن گفته و احسن انجام کار و نظارت بر فرایند اجرای تفاهم نامه ها را جزء وظایف روسای شهرستان ها عنوان کرده که تجمیع آن در ستاد استان انجام و طبق نظارت و دستورالعمل های بهزیستی کشور و نهاد های نظارتی انجام می شود.

پس از ایشان انسیه ایمانی و علی فیض، معاون توسعه پیشگیری و رئیس اداره مالی به نحوه اجرای دستورالعمل های تخصصی در حوزه کاری خود پرداخته و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

کد خبر: 52708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =