یرگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر عجل الله بهزیستی فارس

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و اعضای هیئت مدیره شیر خوارگاه حضرت ولیعصر (عج) و کارشناسان بهزیستی فارس در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان فارس امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه مصادف با ششم محرم الحرام، ۸۵ شیرخوار مرکز حضرت ولی عصر عجل الله لباس سبز پوشیدند تا یاد مظلومیت کودک ۶ ماهه امام حسین علیه السلام را زنده نگه دارند.

 مدیرکل بهزیستی فارس در حاشیه این مراسم گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر عجل الله به منظور ترویج و بزرگداشت شعائر حسینی و تربیت نسل انقلابی و مکتبی و همچنین بزرگداشت مناسبت های مذهبی برگزار شده است.

 محمدرضا هوشیار افزود: آشنایی اجتماع به ویژه نسل جوان با اخلاق دینی و عاشورایی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر ساله در دستور کار قرار می گیرد و سعی داریم این عمل را به نحو احسن انجام دهیم.
 مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه با بیان اینکه این مراسم باشرکت ۸۵ شیرخوار در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر عجل الله  واقع در شهر صدرا، بلوار دانش، خیابان دلگشا که تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست زیر ۳ سال استان فارس است برگزار شده است، افزود این مرکز در قالب موسسه خیریه و به صورت هیئت امنایی تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس اداره می‌شود و در راستای رشد همه جانبه کودکان و شیرخواران خدمات تخصصی ارائه مینماید.
 هوشیار در پایان از خیرین دیندار و نوع دوست خواست نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت نوزادان و کودکان بی سرپرست به این موسسه خیریه تحویل دهند یا به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۲۸۶۹ واریز نمایند.

کد خبر: 52722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =