دیدار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشکذر با مدیر مسئول خبر شهرستان

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اشکذر به همراه معاون سیاسی امنیتی فرماندار و برخی مسئولین شهرستان با مدیرمسئول پایگاه خبری اشکذر بمناسبت روز خبرنگار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اشکذر به همراه معاون سیاسی امنیتی فرماندار و برخی مسئولین شهرستان با مدیرمسئول پایگاه خبری اشکذر بمناسبت روز خبرنگار دیدار و گفتگو کردند.
دراین دیدار حسام پیتام ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: خبرنگاران بی شک آموزگار افکار عمومی بوده و جایگاه والای خود را در تاریخ تثبیت کردند؛ روز خبرنگار، روزی است که آزادمردی به نام شهید صارمی ۱۷ مرداد را جاودانه کرد.
وی افزود: ۱۷ مرداد ماه روزی است که به نام خبرنگار مزین شده و برای قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های فعالان عرصه خبر در جامعه فرصتی ارزشمند می باشد، برای پاسداشت انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
پیتام ادامه داد: خبرنگاری شغلی پرخطر و حساس می باشد و باید شبانه روز تلاش و کوشش نمایند. پیتام در ادامه از مدیرمسئول اشکذرخبر بخاطر زحمات و حمایت های همه جانبه تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 52742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =