پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، متن پیام طیب جعفری به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

مدیران محترم روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و هفته نامه‌های وزین استان زنجان

خبرنگاران محترم فهیم و پرتلاش استان

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز خبرنگار، نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر و با تاسی از اسوه عاشورا، اباعبدالله الحسین علیه السلام و زینب کبری سلام الله، در سالروز شهادت اسوه تعهد و خدمت «شهید محمود صارمی» به پاس حرمت حق گویی و حریم روایتگران حقیقت، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران تبریک عرض می‌نمایم.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه‌ای رسانه و وظیفه‌اند. نقش خبرنگاران در جنگ تحمیلی نیز انکار ناپذیر است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با تولید هزاران خبر و گزارش برگ زرینی از تاریخ روزنامه نگاری کشور را به نمایش گذاشتند.

هفدهم مرداد ماه به واقع بهانه‌ای است جهت تقدیر از همت بی شائبه فرهیختگان صاحب قلم که با تکیه بر ایمان و اخلاص واقعی در راستای اعتلای رسالت خطیر و واقعی اطلاع رسانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستند.

در دنیای کنونی این خبرنگاران رسانه‌ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند و با ایفای نقش صحیح خود می‌توانند جامعه را به سوی پیشرفت سوق داده و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند.

امید است که درسال سال تولید، دانش‌بنیان و اشغال آفرین و در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز شاهد آینده‌ای روشن و پرامید در پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل و جای جای ایران همیشه سرافراز خود باشیم.

ضمن تقدیر از تعامل مناسب، دقیق و دلسوزانه خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، خواهان استمرار این هماهنگی و تعامل و امیدوار به توفیقات روزافزون اصحاب رسانه هستم.

کد خبر: 52744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =