۱۵ تعاونی از استان به بخش ملی رقابت های جشنواره تعاونی های برتر راه یافتند

در جشنواره تعاون های برتر امسال ۱۵ تعاونی از خوزستان برای دریافت رتبه برتر ملی وارد عرصه رقابت شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در این خصوص گفت: هرساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه، ارج نهادن به زحمات تلاشگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی کشور و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی، جشنواره تعاونی‌های برتر، برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص اجرای فرایند جدید انتخاب تعاونگران برتر استان و کشور برای حضور در جشنواره تعاونی برتر سال جاری تصریح کرد:‌فرایند انتخاب تعاونگران به شکل الکترونیکی و در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور انجام می پذیرد.  

غمگین افزود:‌ پس از صحت سنجی مدارک و مستندات اعلام شده از سوی تعاونگران و مشخص شدن امتیاز و رتبه نهایی، با توجه به اینکه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امتیاز ۶۰۰ جهت راه یابی تعاونی ها به بخش انتخاب تعاونی برتر ملی تعیین شده بود، ۱۵ تعاونی از خوزستان وارد عرصه رقابت برای تعیین برتر ملی شدند.

وی افزود: همچنین ۶۴ تعاونی از تعاونی های استان نیز با کسب امتیاز ۴۰۰ به عنوان شایسته تقدیر استانی شناخته شدند.
برنامه های هفته تعاون هر سال‌در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون، فراهم کردن زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش های مختلف اقتصادی از۷ تا ۱۳ شهریور ماه در استان و کشور برگزار می شود.
 

کد خبر: 52746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =