پیام مدیر کل خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن عرض تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی، فرارسیدن روز خبرنگار را به صاحبان قلم‌های حق‌نویس و عدالت‌نگار گرامی داشت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ متن پیام غلامرضا اشرفی به این شرح است:
"۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند.
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه کاری همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بهره برده ایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران این استان تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق امید بخشی وتوفیق زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) راخواستارم.
در پایان، فرصت را غنیمت دانسته و به حکم «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل»، ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای، امیدوارم که همچون همیشه، چشم تیزبین خود را برای کمک به جامعه هدف وهمچنین دستان واقع‌نگار خود را در اطلاع‌رسانی ازخدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به مردم عزیزمان، به کار گیرند. "

کد خبر: 52748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =