تحول در خدمت رسانی بهزیستی با شفاف سازی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بر آن است با شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بسمه تعالی

اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

هفدهم مرداد ماه هر سال، روز خبرنگار و یادآور رشادت و شهامت آزادمردان و آزاد زنانی است که قداست قلم حق نگار خود را به نان و نام نیالودند و در راه آزادی و آزادگی تا آخرین قطره خون خود ایستادند. هم آنانی که پیام همیشه عاشورا را به جان دریافتند که؛ مرگ سرخ به از زندگی ننگین است.

سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور و با جامعه هدف متنوع و گستره خدمت به آحاد جامعه بر آن است تا در دوره جدید با مردمی سازی و شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد که این مهم جز با همراهی شرکای اجتماعی به ویژه اصحاب قلم و رسانه امکان پذیر نخواهد بود.

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و روز خبرنگار، همزمان شدن این روز با روز عاشورا و شهادت سید و سالار آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)  و یاران با وفایش را تسلیت عرض نموده و امیدوارم هر یک از ما در ادامه دادن این راه روشن و پیروی از حق و حقیقت و بیزاری از باطل، بکوشیم.

کد خبر: 52790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =