رکورد ۳ ساله تولید در نفت پاسارگاد شکسته شد

رکورد ۳ ساله تولید در نفت پاسارگاد شکسته شدمدیر عامل نفت پاسارگاد از شکسته شدن رکورد ۳ ساله تولید در نفت پاسارگاد خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل نفت پاسارگاد، مدیر عامل نفت پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: تولید تیرماه این شرکت به بیش از ۱۴۶ هزار تن رسیده که در ۳ سال اخیر بی سابقه بوده است.

مسعود اسفندیار بیان کرد: کسب این رکورد امیدبخش از میزان تولید، با تلاش و همدلی تمامی کارکنان این شرکت در کارخانجات میسر شده است که می‌تواند موجب تثبیت رونق تولید در ماه‌های آتی سال شود.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با توجه به تاکید ویژه سهامداران از جمله شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تاپیکو مبنی بر تثبیت رونق تولید، این شرکت در ماه گذشته موفق به تولید بیش از ۱۴۶ هزار تن قیر شد.

اسفندیار ادامه داد: شرکت نفت پاسارگاد در سه سال اخیر موفق به ثبت چنین رقمی نشده اما ارائه آمارهای تولید محصول در تیر ماه ۱۴۰۱ افزایش کم سابقه میزان تولید در کارخانجات را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر عامل نفت پاسارگاد، طبق اطلاعات ارائه شده، تولید تجمیعی شرکت نیز با ثبت رقمی بالغ بر ۳۴۳ هزار تن، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

کد خبر: 52794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =