اسم‌خانی: مهندسی فروش بارز باید مبتنی بر رصد بازار و مانور بر تنوع تولید باشد

مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران تاپیکو از مجتمع گروه لاستیک بارز در کرمان بازدید کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، اسم‌خانی مدیرعامل، مهندس رکن آبادی رئیس‌ هیات مدیره، مهندس سیفیان عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شرکت ها و تعدادی از مدیران تاپیکو در ابتدای حضور در کرمان، در گلزار شهدای این شهر حاضر شده و بر مزار شهدای این شهر، بخصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فاتحه ای قرائت‌ کردند.

هیات مدیره و مدیران تاپیکو سپس جلسه مشترک با مدیران بارز را در مجتمع این شرکت برگزار کردند.

در این نشست اسم‌خانی با تاکید بر مدیریت هدفمند تولید محصولات تصریح کرد: در گروه بارز باید مدیریت فروش، بازار را به صورت روزانه رصد کند و تولیدات واحدهای خود را با تقاضا و تنوع بازار متناسب کند.

وی با اشاره به ضرورت پایبندی گروه بارز به قوانین و مقررات و نیز لزوم مراعات اصل مسئولیت اجتماعی افزود: در کنار قانون مداری و تعهد به انجام مسئولیت‌ اجتماعی، باید تولید تایر را متنوع کرد، بخصوص در واحدهایی که در دست راه‌اندازی است مثل بارز لرستان، باید تنوع تولید بر اساس شرایط بازار در راس اولویت‌ها قرار گیرد.

مدیرعامل تاپیکو ادامه داد: گروه بارز باید به قدری از چالاکی برسد که بتواند استراتژی فروش خود را به روز کند. این مطالبه جدی تاپیکو از گروه بارز است.

وی پایبندی به مهندس فروش را منجر به سودآوری دانست و گفت: مجموعه تاپیکو و گروه بارز وامدار ۴۵ میلیون نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند و لذا اصل سودآوری از طریق مهندسی فروش و تولید محصولات متنوع باید مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست جمال میرزایی، مدیرعامل گروه بارز نیز توضیحاتی درباره محصولات و فرآیند تولید در گروه بارز ارایه‌ی کرد. وی در ادامه طرح های توسعه در مجموعه‌ های گروه بارز و نیز نمودار نوسانات قیمت محصولات متناسب با نرخ روز مواد را تشریح کرد.

کد خبر: 52815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =