پاسخگویی مدیران تأمین اجتماعی به مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰

مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم می‌توانند در این هفته، سئوالات، پیشنهادها و انتقادهای احتمالی خود در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰، به‌طور مستقیم با مدیران حوزه‌های مذکور مطرح کنند.

برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مورد زمان حضور مدیران این سازمان در مرکز تماس ۱۴۲۰ به شرح زیر است:

۱- مدیران حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۰۰

۲- مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰

۳- مدیران حوزه درمان: روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰

۴- مدیران حوزه بیمه‌ای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰

کد خبر: 52851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =