برگزاری نخستین نشست هم اندیشی مدیرکل سمنان با مدیرکل امور استانهای وزارت متبوع

اولین جلسه هم اندیشی جعفر کاشانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با حبیب الله جلیلی مدیرکل و کارشناسان دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اولین جلسه از سلسله نشست های طرح تبیین "روایت جهاد - رقابت خدمت" روز یک شنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه با حضور جعفر کاشانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان، به میزبانی دفتر اموراستان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات، بررسی فرایندها و شاخص های ارزیابی و عملکرد شورای هماهنگی استان، برگزارگردید.

کاشانی در این دیدار ضمن معرفی استان و ارائه گزارش از عملکرد ۴ قرارگاه در راستای خدمت به مردم و نقد و بررسی آن، پیشنهاداتی را پیرامون شیوه ارزیابی و شاخص های ارزیابی عنوان کرد.

وی با اشاره به یکسان سازی و کیفی بودن جلسات شورای هماهنگی در استان ها گفت: نقش مدیریت دانش، کشف، جمع آوری و استفاده از دانش فنی سازمانی به منظور بهبود فرآیندها، آموزش اثربخشی، بالا رفتن کارایی و اثربخشی است.

کاشانی با تاکید براینکه ایجاد مدیریت دانش باعث تولید و حفظ دانش می شود، افزود: مدیریت دانش در شوراهای هماهنگی موجب ارتقاء خلاقیت، نوآوری و بهره وری، حذف دوباره کاری ها و استفاده از تجربه، تقویت ارتباط درون سازمانی شده و به فرآیند تصمیم گیری، برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل کمک می کند.

کد خبر: 52867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =