افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد ایلام

محمد سبحان حسنی روز شنبه در بازدید از غرفه های نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد گفت: ۱۲ غرفه در حوزه های مختلف ازجمله توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب آموزش های مختلف و اشتغالزایی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

به گزارش آتیه آنلاین، وی با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی که از سازمان مردم نهاد حمایت و پشتیبانی می کنند، گفت: افراد فعال و توانمند این حوزه می توانند مشوق و الگوی مناسبی برای سایر افرادی باشند که قصد ورود به این عرصه را دارند.

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در حوزه حمایت از سازمان های مردم نهاد، گفت: براساس سند تحول دولت سیزدهم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری امیدواریم شاهد تحول عظیمی در این حوزه باشیم.

وی در خصوص تعداد سازمان های مردم نهاد استان نیز افزود: ۵۲۵ سازمان مردم نهاد در استان فعال دارند و تلاش داریم سازمان هایی را که فعال نیستند،  فعال کنیم.

حسنی با اشاره به نشست ظهر امروز با سازمان های مردم نهاد نیز گفت: به منظور  پاسداشت سالروز تشکیل سازمان مردم نهاد امروز ظهر نشستی با این سمن ها و سازمانهای مردم نهاد در استانداری با حضور استاندار  برگزار شد.

وی اضافه کرد: در نشست امروز مسایل و مشکلات این عزیزان  بررسی و از نقطه نظرات و دیدگاه های آنان استفاده و در پایان نشست نیز از نفرات برتر در این حوزه تجلیل شد

کد خبر: 52879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =