بازنشستگان منتظر تصمیمات آنی درباره افزایش حقوق‌شان هستند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که بازنشستگان منتظر تصمیم وزارت کار درباره افزایش حقوق‌شان هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایسنا، علی بابایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به رئیس سازمان تأمین اجتماعی و وزرای اقتصاد و کار گفت: بعد از مصوبه دولت درباره شورای عالی کار و تسری آن به حقوق بازنشستگان کشوری در حوزه تأمین اجتماعی اختیار این موضوع به دو وزیر کار و اقتصاد و همچنین هیأت امنای تأمین اجتماعی داده شد. لازم است هر چه سریع تر در این باره تصمیم گیری کنند تا جامعه دچار التهاب نشود.

نماینده مردم ساری افزود: جامعه مدنی بازنشستگان عزیز منتظر تصمیمات آنی وزارت کار هستند که دولت اختیار را به آن ها داده است. کارگران محترم گناه دارند.

بابایی گفت که افزایش حقوق بازنشستگان در حوزه لشکری و کشوری مهم است و دولت باید تصمیم گیری کند. آقای میرکاظمی هم نسبت به دولت گذشته با بازنشستگان لشکری و کشوری و همه مزدبگیران در دولت مهربان تر باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه توقع مجلس یازدهم بسیار بالاست، گفت: رویکرد ما برقراری عدالت اجتماعی در درازمدت است و این را از رئیس جمهور و رئیس مجلس خواهانیم که تصمیم گیری کرده مبنی بر اینکه با استفاده از ابزارهای مدیریتی در شورای عالی اداری و حقوق و دستمزد فکری برای جبران گرانی های اخیر کنند و با تصمیم گیری مجدد، کارمندان از مزایا منتفع شوند.

بابایی در تذکر دیگری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی و سردار همدانی گفت: شهدای مدافع حرم نماد افتخار کشور هستند و همیشه انقلاب و نظام بیمه شده خون این شهدا بودند.

وی افزود: متاسفانه برخی فتنه گران در کشور همچنان بر طبق تقابل با اندیشه های ناب انقلاب اسلامی می کوبند. البته که مردم در عاشورا و محرم پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند.

کد خبر: 52881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =