قرار به زیستی بازتاب بالاترین خدمت در سازمان بهزیستی

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران در جلسه هماهنگی برنامه جهادی قرار به زیستی با بیان اینکه خدمت در سازمان بهزیستی برای آسایش گروه هایی از جامعه است، خاطرنشان کرد: بهزیستی با افرادی سر و کار دارد که بنا به دلایلی از چرخه عادی زندگی کنار رفته و درگیر مشکلاتی شده‌اند و ماموریت سازمان، بازگرداندن آنان به مسیر اصلی و عادی زندگی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امیر بهادر فاضلی قرار به زیستی را برنامه‌ای جهادی برشمرد که در آن، موانع خدمات رسانی در تک تک شهرستان های استان تهران به صورت ابتکاری مرتفع می شود.

فاضلی در ادامه اظهار کرد: قرار به زیستی بازتاب بالاترین خدمت در سازمان است که تا بحال در شهرستان های دماوند، رباط کریم و پاکدشت برگزار شده و بر اساس برنامه ریزی های پیش بینی شده در دیگر شهرستان ها هم خدمت به جامعه هدف را تسهیل خواهد کرد.

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران در پایان با تشکر از کارکنان بهزیستی خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های ذی مدخل در حوزه فعالیت های بهزیستی شد و اذعان کرد: یکی از کارکردهای قرار به زیستی، به کار گیری خیرجمعی و بهره از توان همه عوامل اداری و مردمی شهرستان برای پیشبرد اهداف سازمان است.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونان و روسای دفاتر استانی بهزیستی در تهران حضور داشته که دغدغه‌های خود در برگزاری بهینه قرار به زیستی بیان کردند.

کد خبر: 52898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =