جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد حمایتی، در کنار جامعه کار و تلاش استان است

مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد حمایتی، در کنار جامعه کار و تلاش استان و این اداره‌کل است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سجاد اجاقلو در دیدار با معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌تواند بازوی توانمندی در کنار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باشد.

 وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در استان به منظور برگزاری آموزش‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت برای کارگران واحدهای تولیدی از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که با هم افزایی بیشتر می‌توان ضمن بهبود بهره‌وری جامعه کار و تلاش، به رشد و بالندگی اقتصادی استان کمک کرد.

 مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به همکاری سازنده میان این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی استان در موضوع مشاغل خانگی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در بخش آموزش و توانمندسازی نیروی کار می‌تواند به‌عنوان یک نهاد حمایتی، در کنار جامعه کار و تلاش استان و اداره‌کل باشد.

کد خبر: 52918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =