جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشهد برگزارشد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشهد با حضور داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد، بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضاء در محل سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید برونسی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشهد با حضور داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد، بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضاء در محل سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید برونسی برگزار شد.

بابایی در این جلسه گفت: بخش تعاون یکی از بخش‌های کلیدی اقتصاد کشور است که با تجمیع امکانات، منابع و سرمایه‌های خرد و کلان مردمی و نیز توسعه مدیریت و فکر جمعی در قالب تعاونی ها سهم بسزایی در توسعه فعالیت های اقتصادی و بهبود زندگی اجتماعی و فرصت های شغلی دارد.

وی افزود: از آنجا که یکی از مهم‌ترین مسایل امروز کشور بیکاری جوانان است می‌توان با تعاونیها، برای اشتغال جوانان فرصت آفرینی  کرد.

بابایی گفت: شرکت های تعاونی از مهمترین تشکل‌های غیر دولتی هستند که نقش مؤثر در توانمندسازی جوامع محلی دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از آنجا که یکی از ضروریات پیشرفت، مشارکت مردم است، تعاونی هایی که با مشارکت فعالانه و سهیم شدن مردم تشکیل شوند زمینه ساز افزایش سطح اعتماد اجتماعی و امنیت می شوند و اعضای تعاونی به این نتیجه خواهند رسید که افزایش بودجه و حمایت از تعاونیها در نهایت به نفع همه اعضاء خواهد بود. وی افزود: بدون شک از طریق تعاونیها بهتر و شفافتر می توان اقدام به حذف واسطه‌های غیر ضروری به منظور کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کنندگان نهایی نمود.

کد خبر: 52922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =