دستاورد مهم از قرارگاه اشتغال خراسان رضوی رونمایی شد

فضای کار اشتراکی صنعتی تحولی نو در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی

به گزارش آتیه آنلاین، فضای کار اشتراکی صنعتی  تحولی نو در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با همکاری انجمن صنفی شتابدهنده های استان با ارایه و اجرای طرح تحولی فضای کار اشتراکی صنعتی، در مسیر توسعه و نوسازی صنایع استان توسط محصولات فناورانه باهدف تجاری سازی در دل صنعت توسط متولیان و پرچمداران اصلی کسب و کار(صنعتگران) میباشد.

رشد اقتصاد دانش محور؛ هدف اصلی این طرح اقتصاد بنیان (اقتصاد بر اساس نیاز بازار و دانش محور) بوده و با توسعه آن میتوان به شعار سال" تولید، دانش بنیان و شغل آفرین " رسید.

در این طرح صاحبان کسب کارهای صنعتی با اخذ مجور فضای کار اشتراکی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، بخشی از فضای اداری خود را جهت پذیرش تیم های استارتاپی و طرح های فناورانهِ خلاقان و نخبگان قرار میدهند تا در صورت حصول توافق و تعامل توسط صاحب صنعت در زمان توسعه محصول فناورانه، مورد حمایت و سرمایگذاری تولید، بازار، فروش و مالی و ... گردند.

 این تفاهم نامه سه جانبه ای به پیشنهاد انجمن صنفی کارفرمایی شتابدهنده های خراسان رضوی و همت کمیسیون ارتباطات، رسانه و بین الملل انجمن شتابدهنده ها به میزبانی سازمان صنعت معدن تجارت به ریاست امیررضا رجبی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به ریاست محمد امین بابایی در ١٣ مرداد ١٤٠١ منعقد گردید.

کد خبر: 52923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =