فعالیت شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان

صبح روز دوشنبه بیست و چهارم مردادماه، ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با حضور معاون توسعه استانداری، فرماندهی نیروی انتظامی، رییس و کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیران در محل سالن جلسات بهزیستی ایلام برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از گسترده ترین حوزه ها نقش بسیار برجسته ای در ارائه خدمت به ذینفعان دارد.

وی گفت: شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی در استان در تمامی حوزه ها فعال و مشغول به امر خدمت است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شوراهای هماهنگی مدیران در پیشبرد اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی با همفکری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اقدام کنند

الیاسی با بیان اینکه شوراهای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های وزارت در استان ها تشکیل شده است، تصریح کرد: این شورا برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه ها درحل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان، تنوع گسترده ای از برنامه ها،  فعالیت ها و خدمات در ایلام را فراهم می کنند.

الیاسی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی، موکب شهدای کارگر در مهران در اربعین حسینی در خدمت به زوار، به زوار خدمت رسانی خواهند کرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

الیاسی گفت: دولت سیزدهم به معیشت، جهش مسکن و اشتغال توجه ویژه ای داشته است که دو مورد از ان ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلی پیدا می کنند.

الیاسی ادامه داد: طرح های فقر مطلق، عادلانه سازی یارانه ها، افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری با کم ترین مسائل و مشکلات اجتماعی اجرا شد.


وی ادامه داد: با توجه به ماهیت کاری و ارتباط مستقیمی که در بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیروی انتظامی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است، تفاهم نامه هایی در این خصوص در استان در یک فضای تعاملی در حال انجام است.


 

کد خبر: 52951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =