هیات دولت کوچکی در استانها با تعامل و همکاری  در شورا

مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست گفت: بهزیستی در حوزه آسیبهای اجتماعی با نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی داشته و در زمینه ساماندهی متکدیان، مصرف کنندگان مواد مخدر، معتادات متجاهر و غیره با هم همکاری و مشارکت دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست گفت: بهزیستی در حوزه آسیبهای اجتماعی با نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی داشته و در زمینه ساماندهی متکدیان، مصرف کنندگان مواد مخدر، معتادات متجاهر و غیره با هم همکاری و مشارکت دارد.

"حسین نورعلیوند" با اشاره به ساماندهی ۸۶ معتاد متجاهر در مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: علاوه بر این ۲۰۰ مصرف کننده نیز در مراکز ماده ۱۵ (مراکز اقامتی) پذیرش و در حال درمان هستند.

وی شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام را هیات دولت کوچکی در استانها دانست که خوشبختانه تعامل و همکاری لازم در این شورای بین اعضا برقرار است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: این اداره کل در طول سالهای گذشته در زمینه ساماندهی گمشدگان و ارایه خدمات مشاوره و توانبخشی به جامعه هدف و عموم مردم فعالیت داشته و امسال نیز آماده خدمات رسانی در این حوزه ها به زائران حسینی است.

کد خبر: 52952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =