نظارت مستقیم مدیرکل بر نحوه ارائه خدمات به جامعه مخاطب در شهرستان پارس‌آباد

در بازدید میدانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بر نحوه ارائه خدمات به جامعه مخاطب در شهرستان پارس‌آبادنظارت مستقیم شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ در راستای نظارت بر روند ارائه خدمات به مراجعین بهروز رحیم زاده به صورت سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس‌آباد بازدید کرد.

 وی در این بازدید با تاکید بر لزوم انسجام بخشی در سیاست‌ها، برنامه ها و وظایف این اداره کل گفت: تحقق آمار و برنامه‌های عملیاتی تعیین شده باید دارای پیوست عملکرد بوده و رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه تمامی فعالیت ها باید در چهارچوب مقررات باشد افزود: اجرای صحیح قوانین و مقررات و عدم سختگیری بی‌مورد باید مدنظر تمامی پرسنل این اداره کل قرار گیرد.

 وی با عنوان اینکه خدمت رسانی شایسته به مردم یکی از مهمترین وظایف این اداره کل است گفت: تسریع در ارائه خدمت به جامعه مخاطب همواره مورد تاکید بوده و مراجعین نباید به هیچ عنوان دچار بروکراسی و فرایند زاید اداری شوند.

 بهروز رحیم زاده تصریح کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگ الهی است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پایان تاکید کرد: تحقق اهداف و انجام وظایف به نحو شایسته قطعا با اتحاد و خرد جمعی امکان پذیر است.

کد خبر: 52955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =