پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای سالروز بازگشت آزادگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز آزادی آزادگان قهرمان را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین متن پیام به این شرح است، بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از روزهای ماندگاری که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز غرور و افتخار حک شده  و هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، ۲۶ مردادماه سال  ۱۳۶۹ روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

وارثان شهیدان و یادگاران دفاع مقدس با صبر و ایمان راسخ با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار، درسال های اسارت و دور از دیار و سرزمین ایران اسلامی با کوله باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر این سرزمین، این روز بزرگ را به تمامی خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور این مرز و بوم به ویژه  آزادگان سرافراز استان سیستان و بلوچستان ؛ این اسوه‌های مقاومت و یادگاران ارزشمند روزگار سخت اما پرغرور تبریک عرض می‌نمایم و برای همه از بارگاه خداوند منان طلب سلامتی و توفیق دارم.

                                                              حامد آرامش 

                                          مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

کد خبر: 52957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =