دیدار مدیران استانداری خوزستان

با هدف ترویج و توسعه بیمه اجتماعی در استان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان دیدار کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه خوزستان، نشستی با حضور سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و حسین سلاسل مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با موضوع ترویج و توسعه بیمه اجتماعی روستاییان در محل استانداری تشکیل شد.  

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان در این نشست با اشاره به طرح تحولی قرارگاه کرامت و هدف گذاری صندوق برای پوشش بیمه ای یک میلیون نفر، گفت: در این طرح برای استان خوزستان ۲۵ هزار نفر سهمیه اختصاص یافته است.  

وی افزود: با توجه به اینکه بیمه اجتماعی یکی از عوامل توسعه یافتگی است و دولت با پرداخت دو سوم حق بیمه در این صندوق نقش کارفرمای روستاییان را بر عهده دارد، ضروری است که با برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه ظرفیت ها، زمینه برخورداری روستاییان و عشایر استان را از خدمات مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی و مستمری فوت فراهم نماییم.

سلاسل گفت: حق بیمه در این صندوق متناسب با درآمد روستاییان و عشایر تعریف شده که برای سال جاری، حق بیمه ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان است.

کد خبر: 52959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =