پیام مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

محمد امین بابایی با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم شریف ایران و به خصوص آزادگان سرافرازجامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران استان خراسان رضوی تبریک گفت

به گزارش آتیه آنلاین، محمد امین بابایی با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم شریف ایران و به خصوص آزادگان سرافرازجامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران استان خراسان رضوی تبریک گفت

"بسم الله الرحمن الرحیم"

بیست و ششم مردادماه سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است. روز بازگشت آزادگان صبور و آگاهی که سال‌های سال در اوج سختی ها و شکنجه های دشمن بعثی، نماد سرافرازی، پایمردی، عزت و شرف این ملت شدند و فریاد مظلومیت و اقتدار ملت ما را به گوش جهانیان رسانیدند.

آزادگان، همان همرزمان و وارثان شهیدانی هستند که امروز در عرصه‌های مختلف رسالت بزرگی را بر عهده گرفته اند.

روز بازگشت آزادگان غیور به ایران اسلامی برگی دیگر از تقویم افتخارات انقلاب اسلامی ورق خورد و یوم‌الله دیگری پدیدار  شد؛ این روز فرخنده،  شادی دل بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی‌مان را افزود.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این روز به یادماندنی به همه مردم شریف خراسان رضوی به ویژه آزادگان همیشه سرافراز و خانواده‌های بزرگوار آنان و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی آن ها را مسألت می نمایم.


محمد امین بابایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

کد خبر: 52963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =