ثبت ۱۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد در استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار و ۵۴۲ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی در  هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار نمود: بر اساس سند توسعه اشتغال استان ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی پیش بینی شده که بر اساس داده های آماری سامانه رصد، تاکنون ۱۵ هزار و ۵۴۲ در استان ایجاد شده است.

وی افزود: اشتغال های ایجاد شده پایدار بوده و بر اساس ثبت کد ملی افراد در شغل های ایجاد شده در سامانه رصد بوده و راستی آزمایی از ثبت نام کنندگان در سامانه رصد به صورت پیامکی، تلفنی و بازدید حضوری انجام می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه اظهار نمود: برای پایداری اشتغال های ایجادی و افزایش ضریب بیمه در استان، کمیته بیمه استان کرمانشاه با محوریت اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان تشکیل شده که در آن مقوله بیمه شغل های ایجاد شده مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه سامانه رصد مبنای رسمی برای ثبت اطلاعات اشتغال های ایجادی می باشد ک توسط وزارت کار طراحی و پشتیبانی می شود، اظهار نمود: آمار سامانه رصد بروز و به سامانه تامین اجتماعی و ثبت احوال نیز متصل بوده و بنابراین مبنای رسمی برای آمارگیری و مقایسه کشوری می باشد.

در این نشست آخرین وضعیت اشتغال ایجادی ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی، گزارش زنجیره های ارزش یافته های داری و غیرداری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گزارش آخرین وضعیت تسهیلات اشتغالزا بند پ ماده ۸۹ برنامه ششم توسعه کشور توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 52964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =