حرکت بر مدار قانون موجب اعتماد مردم به بخش تعاون و پیشرفت آن خواهد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با تاکید بر اجرای قوانین در بخش تعاون خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران شرکت های تعاونی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، جلسه کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار استان گیلان با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دیگر اعضا در اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که به رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن خزر سبز گلسار گیلان اختصاص داشت، اقدامات صورت گرفته در خصوص این تعاونی بررسی و پرونده آن مختومه اعلام شد و در چارچوب نظارت عادی مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت قرار گرفت.

آقاجانی در این نشست گفت: با توجه به هزینه های مادی و معنوی جهت برگزاری مجامع عمومی شرکت های بزرگ، باید ضمن رایزنی با اتاق تعاون استان؛ ساز و کارهایی اتخاذ گردد تا ناظران اعزامی به مجامع عمومی این شرکت ها با تسلط و در چارچوب قوانین بخش تعاون نسبت به راهبری درست مجامع اقدام نمایند.

آقاجانی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش مدیران تعاونی ها خاطر نشان کرد: حرکت بر مدار قانون موجب اعتماد مردم به بخش تعاون و پیشرفت آن خواهد شد.

کد خبر: 52969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =