کسب رتبه سوم کشوری اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران

بر اساس گزارش عملکردی سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی؛ اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در میان ادارات بیمه‌ای سراسر کشور رتبه سوم کشوری را کسب و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را بدست آورد.

به گزارش آتیه آنلاین، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در راستای ماموریت سازمانی و با هدف ارتقاء رتبه در ارزیابی شاخص‌های ستادی، نظیر تحقق بودجه مصوب، جذب بیمه‌شدگان جدید، کنترل و نظارت بر ارائه تعهدات بلندمدت، انجام اقدامات حقوقی و ارائه خدمات غیرحضوری و ... تدوین و اجرای برنامه‌های تحولی و با اقداماتی نظیر تحلیل و آسیب‌شناسی نتایج ارزیابی، برگزاری جلسات در حوزه‌های تخصصی اداره کل و رصد دقیق و پیگیری مستمر وضعیت شاخص‌های یادشده در سطح شعب تابعه موفق گردید در سه ماهه اول سال جاری در میان ادارات کل کشوری رتبه سوم و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را احراز نماید.

شایان ذکر است که این اداره کل در ارزیابی دوره قبلی در جایگاه ۲۹ کشوری قرار داشت که با عنایت به اقدامات پیشگفت موفق به ارتقاء ۲۶ پله‌ای در جدول ادارات کل بیمه‌ای شده است.

کسب رتبه سوم کشوری اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران

کد خبر: 52975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =