تبریک مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پیامی ۲۶ مرداد، سالروز ورود نخستین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران به ویژه آزادگان شریف کشور تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

بیست و ششم مرداد ماه، سالروز بازگشت پیروزمندانه حماسه‌آفرینان دفاع مقدس به میهن اسلامی و یادآور ایامی است که مردم ایران اسلامی در پی هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب اسلامی، آزادگان سرافرازی را که معطر به عطر شهیدان بودند، در آغوش کشیدند. مردانی بزرگ که با تأسی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) و بانوی صبر و آزادگی زینب کبری (س)، درد و رنج اسارت را با عشق و دلدادگی به قافله اسیران کربلا و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تحمل کرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ حماسه‌های مردمان این سرزمین افزودند.

آزادگان گرانقدر ما بحق اسوه‌های صبر و مقاومت و اسطوره‌های ایثار و رشادت هستند که در دوران اسارت و در مقابل دشمنی بعثی، شکوه مقاومت و پایمردی ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند و در بیست وششم مرداد سال ۱۳۶۹، اولین گروه از آنان پس از تحمل سال‌ها دوری از میهن و عزیزان خویش، به وطن بازگشتند. دلاورمردان و شیرزنانی که قفس تنگ اسارت نه تنها این اسوه‌های ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده‌تر به سفیران سربلند ایران اسلامی تبدیل کرد که چه در دوران اسارت و چه پس از آن، پیام‌آوران آزادگی و آزادی‌خواهی ایران و ایرانیان باشند.

اینجانب این روز فرخنده و سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز گرانقدر و به‌صورت ویژه به همکاران شاغل و بازنشسته‌ی آزاده و همچنین بیمه‌شدگان و بازنشستگان آزاده تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و با درود بر تمامی آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران پرافتخار دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان بزرگواری که در دوران اسارت و پس از آن، به قافله همرزمان شهید خود ملحق شدند؛ عزت روزافزون این سروهای بلندقامت را از درگاه قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: 52978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =