ساخت شهرک‌های مسکونی جوارکارخانه‌ای با اولویت کارگران

تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس امضای این تفاهم به سمت ساخت مسکن برای طبقات متوسط و ضعیف کشور حرکت خواهیم کرد.

مسکنی تنها راه حل خانه‌دار شدن طبقات متوسط و ضعیف کشور را مدل تعاونی‌های مسکن دانست.

معاون امور تعاون با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ تعاونی مسکن موفق در کشور مشغول به فعالیت است، افزود: شهرک‌های مسکونی جوار کارخانه‌ای در سراسر کشور با اولویت کارگران ساخته می شود.

«علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در این نشست گفت: مأموریت اصلی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، مدیریت زمین و خلق شهرهای جدید در کشور با رویکرد معماری ایرانی-اسلامی است.

وی با بیان اینکه بخش تعاون موتور محرک عمران و آبادانی کشور است، تأکید کرد: خلق شهرهای جدید و ساخت مسکن در کشور با الگوی مطلوب تعاون اجرایی می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این تفاهم‌نامه تأمین مسکن برای اقشار کم‌درآمد کشور از طریق تجمیع سرمایه خُرد مردم با مدل تعاونی‌های مسکن است.

کد خبر: 52988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =