کسب رتبه برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب

بنا بر اعلام دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه رتبه برتر ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و اجرای شاخص‌های ابلاغی آن را کسب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای امر به معروف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در همایش ملی عفاف و حجاب که در  مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان نهادها و دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست را کسب کرد.
«احمد نقی‌پوران» هم‌افزایی و هماهنگی بین ارکان وزارتخانه و حمایت مدیران ارشد وزارتخانه را از عوامل کسب این موفقیت دانست و اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری مضاعف کارکنان با دبیرخانه، این‌گونه موفقیت‌ها در عرصه‌های فرهنگی کشور استمرار یابد.
در این آئین که با حضور هاشمی‌گلپایگانی، قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان عفاف و حجاب دستگاه‌ها برگزار شد، لوح تقدیر رتبه نخست به دکتر زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا شد و احمد نقی‌پوران به عنوان نماینده و دبیر شورای امر به معروف وزرات متبوع آن را دریافت کرد.
 در این آئین سیاست‌ها و رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای حاضرین تبیین و تشریح شد.

کد خبر: 52996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =