پیام مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیام ارسلان غمگین آمده است؛  

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ امرداد ماه هرسال یادآور بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی است و فرصت مناسبی برای تجلیل از این مردان غیور و نستوه. آزادگان، صبورترین و راضی ترین بندگان‌خالص خدا به قضای الهی هستند. آن ها کسانی هستند که با سینه هایی فراخ تر از اقیانوس، دل از زرق و برق دنیای فانی بریده و به خدا پیوسته اند. آزادگان الگوی صبر و مقاومت، و نماد پایداری و استقامت ملت ایران هستند، آنها با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند اما خم به ابرو نیاوردند. دوران سخت زندگی اسرای ایرانی در اردوگاه­های عراقی، سرانجامی غرورآفرین وعزت بخش را با خود به همراه داشت. صبر و شکیبایی، ایثار، تسلیم­ ناپذیری، تحمل شکنجه­ ها و روحیه قوی از جمله ویژگی­ های بارز آزادگان ایرانی در دوران اسارت بوده است. صبر و استقامت در مقابل دشمن، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره ی عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش ها است که یک انسان آزاده می تواند به آن مقام دست یابد و یقینا عزت کنونی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها، مدیون ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان است.

اینجانب ۲۶ اًمرداد ماه را به آزادگان عزیز استان بویژه آزادگان سرافراز شاغل در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین آزادگان عزیز و سرافراز جامعه کار و تولید و تعاون استان تبریک عرض نموده برای این اسوه های صبر و مقاومت از ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون در سایه  توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

کد خبر: 52998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =