نشست هم اندیشی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مدیر کل کار کردستان

در راستای برگزاری سلسله نشست‌های تبیین طرح "روایت جهاد، رقابت خدمت" نشست هم اندیشی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و دبیر شورای هماهنگی این استان با دکتر جلیلی مدیر کل امور استانها و کارشناسان معین و امور استان‌های وزارت متبوع برگزار گردید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: در این نشست دکتر حبیب الله جلیلی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خدمت رسانی انقلابی و جهادی به مردم اظهار داشت: بر اساس این رویکرد، عملکرد استان‌ها را بر اساس برنامه های تکلیفی و طرح‌های ابلاغ شده از سوی مقام عالی وزارت، بصورت دوره ای ارزیابی می کنیم.

دکتر جلیلی بر ضرورت حضور مسئولین دولت مردمی در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم به صورت جهادی مورد توجه ویژه وزارت کار است.

در این نشست فرزاد پیشکاری مدیرکل کار کردستان نیز ضمن قدردانی از اقدام بجا و بی سابقه مدیرکل امور استان‌ها در برگزاری سلسله نشست های تخصصی با مدیران استان‌ها  و ارزیابی اقدامات و عملکردهای آنان، به ارائه دستاوردهای اداره کل کار کردستان در دولت مردمی پرداخت.

پیشکاری گفت:  از محل ٣٣ هزار و ۵١٣ شغل تعهد شده کردستان در سال ١۴٠١، تاکنون حدود ١۴ هزار نفر معادل ۴٢ درصد با ثبت در سامانه، تحقق پیدا کرده و استان کردستان در رتبه  پنجم کشوری قرار گرفته است.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به کردستان، مشکل صدها کردستانی  که در قالب ۱۵ تعاونی مسکن سالها با مشکل عدم کاربری زمین مواجه بودند پیگیری جدی گردید و مقرر شد این مشکل  در قالب ۲۵۰ هکتار زمین تغییر کاربری  و حل شود.

پیشکاری سپس به میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات هیئت های تشخیص استان اشاره کرد و گفت:  مدت زمان رسیدگی به شکایات هیئت های تشخیص در سال۱۴۰۰، ١٢۴ روز بود که در سال ۱۴۰۱ به ۴۷ روز کاهش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه افزود: ۵۴ خانه فرهنگ کار، ۷۷ خانه بهداشت کارگری و ۴ مجموعه ورزش کارگری در استان کردستان وجود دارد که در سفر ریاست جمهوری به استان؛ ۱۸ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه های ورزش کارگری اختصاص یافت.

کد خبر: 53004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =