دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با چند آزاده سرافراز

در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی ایران محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با چند تن از آزاده های سرافراز یزدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره به منظور گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن با چند تن از آزادگان و خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها آزادگان را افرادی صبور و فداکار دانست و گفت: در دوران جنگ تحمیلی که دشمن با همه توان به میدان آمده بود، قشرهای مختلف جامعه احساس مسئولیت کردند و جان خود را بر کف دست گرفته و به میدان نبرد شتافتند؛ در این بین بسیاری شهید و جانباز شدند و البته برخی امتحان بزرگتری پس دادند و سال های زیادی از عمر خود را در زیر شکنجه بعثیانپشت سر گذاشتند.

فلاحتی ۲۶ مرداد را یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: روز بازگشت اسیران زندان های رژیم بعث عراق یک روز تاریخی به شمار می رود که بسیاری از خانواده ها که چشم انتظار عزیزان خود بودند، به آرزوی خود رسیدند و آزاده سرافراز خود را در آعوش کشیدند.

گفتنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منزل آزادگان سرافراز آقایان حسین نصیری، حسین شریفی، سید یحیی حسینی قوام (متوفی) و محمدرضا میرجانی حضور یافته و ضمن دیدار با خانواده این عزیزان، مقرر شد جهت رفع مشکلات آنها اقدامات موثری صورت گیرد.

همچنین حاضرین نماز مغرب و عشا را در منزل یکی از آزادگان به جماعت اقامه کردند.

دیدار با آزادگان 7دیدار با آزادگان 5دیدار با آزادگان 4دیدار با آزادگان 3دیدار با آزادگان 2دیدار با آزادگان 1دیدار با آزادگان 8

کد خبر: 53005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =