افزایش حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد

در جلسه‌ دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که روز شنبه ۲۹ مردادماه برگزار شد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تشکر از پیگیری‌های احمد خانی نوذری دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد برخی از اقدامات و دستاوردهای صندوق را در تکریم بازنشستگان، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و بهبود بازدهی دارایی ها تشریح کرد.

وی گفت: ما در مقابل بازنشسته نبوده بلکه در کنار بازنشسته هستیم  و در عین حال با سیاست‌های کلی دولت انقلابی آیت الله رئیسی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنشستگان همراهی و هماهنگی کاملی داریم.

خانی نوذری نیز با تشکر از گزارش ارائه شده در جلسه و با تمجید از دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در دوره مدیریت جدید بر پیگیری موارد مطرح شده تاکید کرد.

گفتنی است معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.

کد خبر: 53122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =