خواستار اقدام مجلس برای اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد هستیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در دیدار با عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، خواستار اقدام مجلس برای اصلاح حقوق بازنشستگان صندوق فولاد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در این دیدار ضمن معرفی صندوق و اقدامات انجام شده در تکریم و خدمت به بازنشستگان برنامه‌های صندوق بازنشستگی فولاد برای تحول و شکوفایی شرکت‌های تابعه را تشریح کرد.

وی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی بازنشستگان از جمله بازنشستگان فولاد خواستار آن هستیم که  مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری و اقدام  نماید و البته در این خصوص با سیاست های کلی دولت و وزارت کار همراه هستیم.

محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران نیز که در این نشست حضور داشت با اشاره به دستاوردهای شرکت دخانیات چالش‌های حضور شرکت‌های چندملیتی در بازار دخانیات کشور را تشریح کرد.

سید جواد حسینی کیا نیز با اشاره به تحول در صندوق بازنشستگی فولاد و ابراز خرسندی از دستاوردهای صندوق و شرکت های تابعه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت لازم برای احداث کارخانه تولید شمش فولاد در منطقه سنقر و کلیایی گفت: با توجه به محروم بودن منطقه، سرمایه گذاری برای احداث این کارخانه موجب توسعه منطقه و اشتغالزایی می شود.

عامریان نیز در این خصوص گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص امکان سنجی برای احداث این کارخانه بررسی و پیگیری لازم را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با ایشان دیدار کرد.

  

کد خبر: 53176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =