بسیج خواهران پتانسیل مناسبی برای اشتغال دارد

مسئول حوزه بسیج خواهران شهید سمیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج صبح امروز با حضور در دفتر فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش اداره کل کار استان با حوزه بسیج خواهران شهرستان سنندج شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: زهرا رستمی مسئول حوزه بسیج خواهران شهید سمیه ناحیه سپاه سنندج با بیان اینکه حوزه بسیج خواهران پتانسیل مناسبی برای اشتغال و استفاده بهینه از تسهیلات اشتغالزایی دارد، اظهار داشت: با توجه به نوع تربیت اسلامی و آموزش هایی که جامعه بسیج به خواهران می دهد، اشتغال این افراد می تواند باعث بهره وری، شکوفایی اقتصادی و بهبود راندمان صاحبان مشاغل، کارخانجات، ادارات، سازمان ها و... شود.

فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست که معاون کارآفرینی و اشتغال و روسای ادارات امور اجتماعی، فرهنگی ورزشی و اشتغال اداره کل کار استان نیز حضور داشتند، بر لزوم تعامل با جامعه بسیج خواهران تاکید کرد و اظهار داشت: این اداره کل با ظرفیت هایی که در اختیار دارد، آماده ارائه خدمات و تسهیلات اشتغالزایی به این جامعه شریف است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بسیج از یادگاری های حضرت امام خمینی (ره) است و این جامعه شریف با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به کشور ارائه می کنند، گفت: وظیفه خود میدانیم تمام تلاش خود و ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را برای ارائه خدمات و ایجاد اشتغال این قشر فرهیخته، بکار بگیریم.

مدیر کل کار کردستان ضمن اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶، خواستار قرار دادن بخشی از مدیریت پرداخت این تسهیلات به جامعه بسیج خواهران برای شناسایی بانوان توانمند، کارآفرین، خلاق، آسیب دیده و سرپرست خانوار شد.

کد خبر: 53280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =