نمایشگاه رسم تعاون در برج میلاد برگزار شد

نمایشگاه مرتبط با هفته تعاون با عنوان "رسم تعاون" به همت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل برج میلاد تهران برگزار شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، نمایشگاه رسم تعاون در چارچوب ارائه قابلیت ها و ظرفیتهای حوزه مرتبط با فعالیت بخش تعاون و ویژگی‌های مختص این بخش در حال برگزاری است. نهادها و دستگاههای اجرایی اندیشکده تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، بانک توسعه تعاون، اتاق تعاون ایران و مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) با شعار "تعاون، اقتصاد مردم نهاد، جامعه عادلانه" از روز هفتم شهریورماه 1401 آغاز و تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت. 
گفتنی است که این نمایشگاه با استقبال مسئولان، مدیران، فعالان و شاغلان حوزه تعاون مواجه شده و مورد بازدید بسیاری از افراد مرتبط با حوزه تعاون قرار گرفته است.
در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون همچنین رویدادهای مرتبط با فعالیت های تعاون و دوره های آموزشی برای تعاونی ها و فعالان این حوزه برگزار شده و همچنین بازدید مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالان سازمان‌ها و اتحادیه های فعال در این حوزه از دیگر برنامه های این نمایشگاه است. 
تشریح توسعه کمی و کیفی تعاونی ها، بهبود نظارت عمومی و شفافیت در تعاونی ها، تامین مالی تعاونی ها، توسعه پایدار حوزه تعاون، ترویج آموزش و تحقیقات تعاون و تحقق دولت الکترونیک در قالب فعالیت  تعاونی ها از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه رسم تعاون و اقدامات معاونت امور تعاون وزارت کار عنوان شده است. 
همچنین توسعه زیست بوم نوآوری و گسترش دیپلماسی اقتصادی حوزه تعاون نیز در چارچوب هدفگذاری نمایشگاه رسم تعاون قرار دارد. 
نمایشگاه هفته تعاون در روزهای آتی تا سیزدهم شهریورماه 1401 از ساعت 10 تا 18 در محل برج میلاد تهران آماده بازدید از فعالان و شاغلان این حوزه خواهد بود.
کد خبر: 53410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =