توسعه تعاون از طریق اعتقاد به مفهوم این بخش

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اعتقادی که نسبت به اصل و مفهوم تعاون وجود دارد، زمینه‌ساز ارائه خدمات و توسعه فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تعاونی‌ها خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته تعاون با عنوان "رسم تعاون" گفت: اگر افراد به دنبال درک عمق ضرورت امور حوزه تعاون هستند باید این نمایشگاه را مدنظر داشته و با حضور در آن، تغییر دیدگاه نسبت به اهمیت و اثربخشی تعاون را تجربه کنند.  

وی در ادامه افزود: ارزیابی ما با توجه به برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه تعاون و اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در طول یک‌سال گذشته در این بخش، بیانگر رشد قابل توجه اقدامات حوزه تعاون است.

بختیاری همچنین تصریح کرد: قرار بر امضا و انعقاد تفاهم نامه‌هایی بین کمیته امداد و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال وجود دارد که امیدواریم در این راستا شاهد اقدامات مناسبی در آینده باشیم.

توسعه تعاون از طریق اعتقاد به مفهوم این بخش

نگاه بازر دانش‌بنیانی در نمایشگاه رسم تعاون

سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته تعاون کفت: نکته بارز و قابل توجه در این دوره از نمایشگاههای حوزه تعاون، توجه ویژه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بخش‌های مرتبط با فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآوری در بخش تعاون است.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و شعار سال و البته با تمرکز بر نگاه اقتصادی و پیشرفت کشور در واقع از زاویه دانش‌بنیان و نوآورانه به مسئله تعاون نگریستن، رویکرد درستی است که جای تبریک و تقدیر دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رویکرد مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در حوزه اشتغال‌زایی به واقع موفقت‌های لازم را در ارزیابی سال گذشته در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها کسب کرده است.

وی ادامه داد: اگر همکاری مناسبی بین معاونت امور تعاون وزارت کار و کمیته امدا در زمینه های مختلف شکل گیرد امکان تحقق اهداف مختلف در حوزه‌های مرتبط کاری وجود خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی از کارهایی که در کمیته امداد آغاز شده و ادامه دارد در واقع قابلیت اجرایی شدن در حوزه تعاون را نیز دارا است که در تعامل و همکاری بین آنها امکان تحقق دوباره خواهد داشت.

نمایشگاه گرامیداشت هفته تعاون تحت عنولن رسم تعاون به همت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز هفتم شهریور ماه در محل برج میلاد در تهران آغاز به کار کرده و تا سیزدهم این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 53418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =