شکوفایی ویژه بخش تعاون در دولت سیزدهم

استاندار تهران گفت: انصافا در طول یکسالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، از جمله حوزه‌هایی که شاهد ‌شکوفایی ویژه‌ای در آن هستیم، همین حوزه تعاون بوده است.

به گزارش آتیه آنلاین، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسم تعاون که در برج میلاد در حال برگزاری است، تشکر از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئولان این وزارتخانه با دقت، هنرمندی و طراحی بسیار خوب بخشی از ظرفیت‌های گسترده بخش تعاون را در این نمایشگاه به تصویر کشیدند.

وی افزود: ما دولت سیزدهم را دولت مردم، نام نهادیم. شعار رئیس جمهور محترم تاکید و اهتمام بر ظرفیت‌های مردمی است.

استاندار تهران ادامه داد: برای به‌کارگیری ظرفیت‌های مردم ابزارهای مختلفی در دست داریم اما به جرات می‌توان گفت که آنچه مبنای دینی و عمیق اعتقادی بین مردم عزیمان دارد، همین ساختار و سازمان تعاونی‌ها است.

وی گفت: ما طبق اسناد بالادستی ملزم هستیم در کشور به سمت توسعه تعاونی‌ها حرکت کنیم. این مسئله هم روح دینی دارد و هم با ساختارهای سیاستی و اجتماعی ما تناسب دارد. همچنین ریشه تاریخی در فرهنگ ایرانی اسلامی دارد.

منصوری اضافه کرد: از سمت دیگر تعاونی‌های مبتنی بر حل مسئله یکی ازضرورت‌ها و نیازهای امروز کشور ما است. اگر بتوانیم ظرفیت‌های مردم را با یک خرد جمعی و هویت جمعی بر مبنای یک نیاز مشترک و با سود و احیانا عایدی مشترک متناسب، به شکل منطقی تلفیق کنیم، امیدواریم که تحول بزرگ در این حوزه شکل بگیرد.

وی بیان کرد: انصافا در طول یکسالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، از جمله حوزه‌هایی که شاهد ‌شکوفایی ویژه‌ای در آن هستیم، همین حوزه تعاون بوده است.

استاندار تهران عنوان کرد: با تلاش همه بزرگوران در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نظر می‌رسد باید منتظر آینده‌ای روشن‌تر برای این حوزه باشیم.

وی اضافه کرد: ما در مجموعه استان تهران به نمایندگی از دولت آمادگی خود را اعلام می‌کنیم که همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی را برای رونق تعاونی‌ها و تعاونی‌هایی که به صورت مسئله محور نیاز مردم را برطرف می‌کنند؛ به کار بگیریم.

منصوری گفت: تلاش می‌کنیم قدمی برای توسعه فرهنگ ناب اسلامی برداریم.

کد خبر: 53464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =