تقدیر از گروه صنعتی بارز در چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم)

در جریان چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) از گروه صنعتی بارز به دلیل انجام طرح های توسعه ای قابل قبول، کارآفرینی، اشتغال پایدار و رهبری بازار در حوزه صنعت تایر کشور و تولید محصولات منطبق با استانداردهای جهانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه؛ چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) با محوریت تجلیل از برندها، بنگاه های برگزیده اقتصاد کشور بر اساس لیاقت و ارزش آفرینی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

محور اصلی سخنرانی های مقامات دولتی مدعو در این جشنواره، بررسی توانمندی‌های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور و همچنین حمایت از بنگاه های اقتصادی در بخش های دولتی و خصوصی به منظور رفع موانع پیش رو برای توسعه فعالیت ها بود.

در جریان این جشنواره از گروه صنعتی بارز به دلیل انجام طرح های توسعه ای قابل قبول، کار آفرینی و اشتغال پایدار و رهبری بازار در حوزه صنعت تایر کشور و تولید محصولات منطبق با استانداردهای جهانی تقدیر به عمل آمد.

کاوه مفاخری سرپرست بارز کردستان که به عنوان نماینده گروه صنعتی بارز در این مراسم حضور داشت، در خصوص این جشنواره عنوان کرد، دیده شدن زحمات تولیدکنندگان که با همه موانع موجود، به مسیر و رسالت خود ادامه می دهند اتفاق مثبتی است و خوشحالیم که این جشنواره در گام چهارم هم موفق ظاهر شده است.

در خصوص وضعیت فعلی صنعت تایر تصریح کرد، امیدواریم همانطور که به تایر به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، به صنعت تایر هم همین نگاه وجود داشته باشد، خوشبختانه صنعت تایر کشور علاوه بر تامین نیاز داخلی، پتانسیل صادرات را هم دارد. اما صرفا ۱۰ درصد از تولید را مجاز به صادرات هستیم که اگر این محدودیت برداشته شود حضور در بازارهای صادراتی موجب ارزآوری، رونق تولید و تامین منافع سهامداران محترم می شود که برای تامین منابع مالی مورد نیاز، برای اجرای طرح های توسعه اتفاق مثبتی خواهد بود.

کد خبر: 53683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =