رکورد تولید گریس در شرکت روانکاران احیا سپاهان شکسته شد

شرکت روانکاران احیا سپاهان با شکستن رکود تولید ماهیانه در طول ادوار این شرکت، موفق به تولید ۲۹۰ تن انواع گریس در بسته بندی های متنوع شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، حسنی مدیر عامل شرکت روانکاران احیا سپاهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با عنایت به تاکید ویژه سهامداران از جمله تاپیکو و شرکت نفت ایرانول مبنی بر توسعه بازار محصول گریس، این شرکت در ماه گذشته با شکستن رکود تولید ماهیانه در طول ادوار این شرکت، موفق به تولید ۲۹۰ تن انواع گریس در بسته بندی های متنوع شد.

مدیر عامل شرکت روانکاران احیا سپاهان خاطرنشان کرد: این میزان تولید نمایانگر افزایش ۳۲ درصدی تولید نسبت به بیشترین تولید ماهیانه گریس در این شرکت می باشد.

وی افزود: ثبت این رکورد در حوزه تولید، با تلاش و همدلی تمامی همکاران میسر شده است که می‌تواند امید بخش رشد و توسعه روز افزون این شرکت باشد.

شایسته ذکر است شرکت روانکاران احیا سپاهان با دارا بودن سه کارخانه مجزا تولید انواع روغن‌های صنعتی، موتوری و گریس از تامین کنندگان اصلی صنایع بزرگ کشور همچون شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ملی حفاری و … است.

کد خبر: 53702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =